Fizetési és szállítási információk

Számlakiállítás

A 2020. július 1-jétől hatályos számlaadat-szolgáltatási kötelezettség előírása miatt belföldi áfaalanynak (cég, egyéni vállalkozó, intézmény, alapítvány, egyéb gazdálkodó szervezet) kizárólag adószáma megadásával tudunk számlát kiállítani. Amennyiben Ön nem ad meg adószámot, automatikusan magánszemélyként kezeljük, és az általunk kiállított számla céges elszámolásra nem lesz alkalmas. Kérjük, adja meg adószámát, amennyiben el szeretné számolni a megvásárolt termékeket.

 

Szállítási módok

1. Személyes átvétel Pick Pack Pontokon és Foxpost automatáknál

A megrendelt termékeket személyesen átveheti az ország 170 településén megtalálható több mint 600 Pick Pack Ponton (hírlapárusoknál, benzinkutaknál, és más üzletekben), valamint több mint 150 Foxpost automatánál

Külföldi rendelési cím esetén kérjük, keresse a határmenti Pick Pack Pontokat, Foxpost automatákat, vagy érdeklődjön a szállítás feltételeiről a Kiadónál.

A Pick Pack Pontos és Foxpostos szállítás díja:

10.000 Ft-ig: 990 Ft/rendelés (779,50 Ft + ÁFA/rendelés)

10.001 Ft/rendelési összeg felett ingyenes.

A választható Pick Pack Pontok listája ITT» található. Választható Foxpost pontok listája ITT» található.

Az áru és a szállítás értéke fizethető előre bankkártyával (díjmentesen) a Tölgy Kiadó online fizetési felületén (CIB Bank biztonságos fizető felület), illetve Pick Pack Pontos szállítás esetén az átvétel helyszínén készpénzzel vagy bankkártyával (a bankkártyás fizetés lehetőségéről előzetesen tájékozódjon).

Várható szállítási idő: Budapesten 2 munkanap, vidékre 2-3 munkanap.

FONTOS!

A Pick Pack Pontok a megrendelt könyveket a beérkezéstől számított 7 napig tárolják, de a vásárló kérésére a tárolási idő meghosszabbítható!
A Pick Pack Ponton történő fizetés díja: + 300 Ft! (A pénzbeszedési díjat a Pick Pack Pont számítja fel, ezért kerül Ön felé felszámolásra, amennyiben nem előre fizeti ki a rendelését.)

A Foxpost automaták 3 naptári napig őrzik a csomagot, ebbe a 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő lejárata után a csomagot a Foxpost visszaszállítja a saját raktáraiba, ahol további egy hétig tárolják. Ez idő alatt a címzett kérhet újraküldést, melynek díja 1099 Ft. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával.

2. Belföldi szállítás futárszolgálattal

Ha ezt a kiszállítási módot választja, csomagját a DPD futárcég fogja eljuttatni a megadott címre, a vásárlást követő 2-3. munkanapon, 08:00-17:00 óra között. Ha olyan csomaggal kapcsolatban merül fel kérdése, amely a Kiadótól már elszállításra került, kérjük, érdeklődjön a DPD weblapján» vagy ügyfélszolgálatán». A feladás után ők adnak felvilágosítást a szállításról. Az elérhetőségeket, valamint a feladott csomag azonosítószámát a megadott e-mail címre küldjük el Önnek.

Az áru és a szállítás értéke előre fizetendő a webshop CIB Bankos online fizető felületén bankkártyával.

A futárszolgálat szállítás díja (rendelési értéktől függetlenül):

Belföldi címre (1 címzett, 2-3 munkanapos szállítási határidő): 1900 Ft (1496 Ft + ÁFA)

 

Fizetési módok 

1. Online bankkártyás fizetés (futár vagy Foxpost szállítás esetén)

Ez a fizetési mód költségmentes!

A megvásárolt áruk fizethetők gyorsan, díjmentesen, egyszerűen és biztonságosan a CIB Bank online fizetői felületén. Ha vásárláskor ezt a fizetési módot választja, a webshopunk automatikusan az online fizetési felületre irányítja. Ha futárral vagy Foxpost automatába kéri a szállítást, akkor kizárólag bankkártyás (online) fizetésre van lehetősége a webáruházunkban.

2. Készpénz vagy bankkártya (a Pick Pack Pontokon)

A megvásárolt áruk kifizethetők az átvétel helyeként megjelölt Pick Pack Pontokon. Kérjük, ellenőrizze, hogy a megjelölt Pick Pack Ponton elfogadnak-e bankkártyát.

A Pick Pack Ponton történő fizetés díja 300 Ft. (A pénzbeszedési díjat a Pick Pack Pont számítja fel számunkra.)

Vásárlóinknak minden esetben számlát állítunk ki a megrendeléséről, amelyet a csomagban helyezünk el. Amennyiben a számlát nem a megrendelő nevére és címére, hanem más névre (cégre) kéri, kérjük, a megrendelő-űrlapon adja meg a pontos számlázási címet és az adószámot. Számlát utólag kiállítani nem tudunk!